Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Zur Verwendung von Phraseologismen in deutschen und polnischen Werbeslogans
Autor/redaktor: Czesława Schatte
Opublikowany w: Studia Germanica Posnaniensia [Wyświetl]
Numer czasopisma: 1997 23
Strony: 181-191
Języki: ger
Hasła autorskie:
au. Schatte, Czesława [Wyświetl]
Słowa kluczowe: analiza kontrastywna, frazeologizm, język niemiecki, język polski, język reklamy, slogan
Tagi:
Klasyfikacja:
10.3. Prace kontrastywne słowiańsko-niesłowiańskie [Wyświetl]
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.6.5. Język polski. Frazeologia [Wyświetl]