Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Książka

[Do koszyka]

Tytuł: Jezik reklama
Autor/redaktor: Diana Stolac, Anastazija Vlastelić
Miejsce wydania: Zagreb; Rijeka
Wydawnictwo: Hrvatska sveučilišna naklada Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Rok wydania: 2014
Strony: 240 s.
Języki: scr
Abstrakt: U pet poglavlja od kojih se knjiga sastoji autorice obrađuju jezik reklama od teorije do primjene u stvarnom životu. Reklame su za ovu knjigu prikupljane za potrebe znanstvenoistraživačkog rada od 2000. g. (MS)
Hasła autorskie:
ws. Stolac, Diana [Wyświetl]
ws. Vlastelić, Anastazija [Wyświetl]
Słowa kluczowe: 21 w., język chorwacki, język reklamy, socjolingwistyka
Tagi:
Klasyfikacja:
4.4. Grupa serbsko-chorwacka. Socjolingwistyka [Wyświetl]
4.1.6. Grupa serbsko-chorwacka. Stylistyka [Wyświetl]