Serwis iSybislaw korzysta z plików cookie. Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. Akceptuję

iSybislaw

Instytut Slawistyki Polskiej Akademii Nauk

Użytkownik: Hasło:
Polski English Русский

Artykuł

[Do koszyka]

Tytuł: Auf polnisch geworben : die Sprache der Werbeanzeigen in der Posener Wochenschrift "Wprost"
Autor/redaktor: Iwona Bartoszewicz
Opublikowany w: Beobachtungen und Überlieferungen : germanistische Beiträge .- Wrocław, 1998 [Wyświetl]
Strony: 99-109
Języki: ger
Hasła autorskie:
au. Bartoszewicz, Iwona [Wyświetl]
Słowa kluczowe: język polski, język prasy, język reklamy, "Wprost"
Tagi:
Klasyfikacja:
8.2.5. Język polski. Semantyka. Pragmatyka [Wyświetl]
8.2.1.6. Język polski. Stylistyka [Wyświetl]